冰楓論壇

 找回密碼
 立即註冊
ads_sugarbook
搜索
查看: 321|回覆: 0
打印 上一主題 下一主題

[小說] 坐深夜巴士屌人妻

[複製鏈接]
匿名
跳轉到指定樓層
1
匿名  發表於 2021-6-27 13:38:43 |倒序瀏覽
今日玩到夜晚12點,係旺角等緊巴士既時候,有個內地口音既女人問我元朗塔邊架巴士,咁arm我又去元朗,咁咪話我都係,之後個女人就話跟住我。個女人大約三十歲,身材35C-23-34,身高大約160cm,著住伴白色背心好透下,心口有3粒樓位,裹面個粉紅色lace bra,露出成條gap,下面就係一條黑色溥短裙,一坐低就會露底個隻,仲著左對寸半高跟鞋。
以下係少少對話。


我﹕點解妳咁夜先去元朗既?

詩穎﹕個侄女病左叫我入去幫手睇住。


我﹕原來係咁,我叫神,妳叫咩名?


詩穎﹕我叫詩穎。


我﹕妳成日都著得咁靚架?


詩穎﹕唔係。今日要同老公去見個大客,咪著得靚D囉,平時絕對唔會著成咁。(面紅紅咁講)


原來佢老公內地做生意,佢就黎左香港一個月。(一聽到係人妻即時勁興奮)

等等下車無啦啦落雨,本來想避下雨,見到後面排左30幾人,一陣怕上唔到車,於是照等車,好在等左1 min 架車就到,不過個身已經濕左大半,佢個Bra更加明顯連D Lace花紋都見到。

架車埋站即時黑面,企滿哂人,得返少少企位。架車一開門D人湧上車,我推住詩穎條腰,推住佢上車,有個男人就推住佢個羅上車,仲大力捏左一下。

詩穎即時細聲呀左一聲,我一野踢左條友落車。

同詩穎講﹕無事啦,個男人俾我踢左落車,仲成個僕低左。

於是詩穎一臉感激多謝我。當然啦,架車咁迫想同我爭食,緊係踢佢走。架車好難先關到門,太迫啦。

詩穎背住我企,我既高度剛剛條野對住佢屁股,條野硬到咩咁。

開車時,詩穎著高跟鞋企唔穩,一野坐左落我度,佢個羅勁軟,我一手托住個羅,Feel到無底褲邊,莫非著T-Back?

當然我好快就扶起佢,要慢慢黎先上到大魚,佢又多謝過我,不過塊面已經紅到蘋果咁。詩穎同我講話有少少頭痛,咁arm我有d必理痛,咪俾佢食兩粒,佢即時食左,水都唔駛飲ZZZ。

一路上我周不時用條野掂佢個羅,但見佢無乜反應,望下佢原來食左藥訓著左(企係度都訓著左)。

於是我就拉起佢條裙,一望之下原來真係著T-Back,仲要係用繩個隻。

我一隻手摸住佢個羅,一手扶住佢條腰,都係無反應,於是直情托住佢波底,仲係佢耳住吹氣,聽到佢細細聲係度呻吟,攪到我想即時插佢,於是我就加重力度,條野貼得更實,摸左一陣,試下輕輕摸下佢個西,摸到有少少濕。

真係無諗過可以係巴士摸到人妻出水。話咁快到左大欖轉車站,好多人轉車,我見再玩會俾人見到,於是就叫醒詩穎落車,轉過架無乜人既巴士上車可以玩得仲放,最後上左架去朗屏西鐵站既268C,呢個時候九成得幾個人塔。(如果又係巴士插野大家都無興趣睇啦)

轉車時我一直攬住詩穎條腰,托住波底,扶佢上車,佢好似唔想動咁,一直埃住我行,我簡左上層最後排坐,上層一個人都無,真係任我點玩都得。

詩穎一去到就坐左埋邊再訓過,對脾分得好開,條粉紅色底底都露哂出黎,我見到條底有D濕,勁興奮!我都坐係佢側邊,將佢個頭拉埋黎挨落我度,我左手塔住佢條頸,開始摸下佢對波,右手解佢心口個3粒樓,成對波迫爆咁,粉紅色Lace Bra 好靚,再攬實佢,整條乳溝出黎,真係流哂鼻血。

我無除佢個Bra,不過就整個乳頭出黎係咁嗟,佢就不斷咁細聲呻吟,當我用口吸佢個乳頭時,佢成個人震哂,原來係乳頭勁敏感個種,呢類人妻就最好玩,摸下對波就軟哂。

當我吸緊對波時,隻右手開始伸入佢條好Sexy既粉紅色底底入面,一摸之下成條T-Back濕左大半,佢個西好少毛,好易摸到個型狀,於是我係咁摔佢陰核,佢即時大聲叫就出黎。

我即刻嘴落佢度,伸條俐入去,佢好自然咁用條俐回應返我,真係估都估唔到,可能佢發緊春夢同老公做緊。

呢個時候我左手係後面解左佢個Bra扣,拉高佢件白色背心同個Bra,再一手渣實佢個35C既波,感覺好充實一手都渣唔哂,35C果然非同凡享(小弟之前未玩過咁大,唔好怪我咁誇張),我越大力渣佢就越吸得我條俐實。

我即時聯想到吸我條野唔知會點呢,唔駛諗咁多,行動最實際。我即時除左條褲,唔諗咁多有人上黎就上黎啦,爽左先算。

我將詩穎成個人訓低,左手托起佢個頭,右手扶住自己條野,條野放到佢嘴邊,已經俾佢吸左入去,真係爽到爆。

我隻右手好唔得閒,係咁搓佢對波,我用力搓佢就用力吸,唔到5 min我已經好想射,當然唔會射係佢個口度啦,醒左發現咪大獲。

插佢就無謂,不過用條野磨佢個西都好。於是我成個人壓落佢度,左手攬住佢條頸,右手搓實佢對波,一直嘴住佢,條野就係咁磨佢個西。

呢個時候佢雙手好肉緊攬住我背脊,個西係咁隊上黎,幅度好大好快,睇黎佢都就黎高潮。

於是我都加快速度,唔駛3 min佢就叫左好長一聲,我都忍唔住,射哂D精落佢條底度,射完條野仲係咁震。

我見架車就黎到元朗,即刻快手快腳幫佢著返D衫,之後我叫左佢十幾聲先開始慢慢掙大對眼。詩穎就話訓得好好,仲發左個好夢,不過成個人仲係好累。

我就笑笑口咁話係咩。架車去到元朗公園個邊,詩穎就話到喇,我見咁夜咪送埋佢囉。落車時係窗反射見佢用手搓下對波,摸下自己下面,再索下自己隻手,唔通俾詩穎發現左?

但原來我心虛,詩穎剛下車是剛醒,什麼都不知道.但天公造美,突然刮起狂風雷暴,沿路都沒有遮擋,半夜一點鐘我和詩穎在巴士站避雨。

由於尾班車巳開,半夜一點鐘街上鬼影都唔多隻,我見詩穎衣衫盡濕地在發冷,我問她是否好凍,詩穎話係,於是我乘機從後抱緊詩穎,她沒有拒絕,我心想妳這個大陸妹一定死在我手上,我見機不可失,隻手開慢慢掃詩穎小腿,再掃上佢屁股。

詩穎都無拒絕,只是發出哦哦的呻吟聲,可能這人妻剛才在巴士上比我攬到有反應.現在一撻就著曬火,詩穎話唔好在巴士站攪,怕有人見到,我無理她,一手鬆開佢條T-Back底褲繩,一手除了詩穎條底褲放入我自己褲袋,當我戰利品。

然後從後吻她耳珠,一手摣波,一手插入詩穎個小妹妹度,三四十下的抽插,我手指感受到詩穎私處不斷收縮.剎那間詩穎的叫床聲響遍巴士站,如非電雨聲蓋過詩穎的呻吟聲,我相信一定比人知道,此刻我知道我食硬這人妻,於是我叫詩穎不如上我屋企.詩穎當然無拒絕.

回到我家後,我除曬這姣婆詩穎D衫,發現這人妻肉體勻稱,風韻猶存,與我說說笑笑十分投緣。

我乘機從後面一把抱住了她,一隻手攔住她的腰,一隻手伸入她的內衣,撫摸著她的乳房。

別看是三十多歲的女人,乳房卻是細膩有彈性,不一會兒她的乳房就堅挺起來,乳頭也硬硬的了。

這時她纔笑著說:“摸什麼,我都老太婆了。”

我也笑著說:“薑是老的辣,我就是喜歡老的,一個白生生的肉體就呈顯在我的面前。”

我忍不住用手在她的下身撫摸起來,吻詩穎的私處,春水芬芳可口,手上也感到粘乎乎的。

我一邊撫摸她的乳房,一邊從後面將下身插向她的體內。她的下身早已淫水漣漣,我東西毫不費勁地就貼著軟肉滑了進去。

我驚詫道︰“詩穎妳還那麼嫩滑。“

詩穎笑著說︰“就是給你搞出來的,那就讓你好好的享用吧!要知道,我老公成日上去大陸包二奶,已好久沒有和老公玩這事兒了,你別讓我空歡喜喲!”

我把她推躺在床上,詩穎半跪著,而我也將大炮對準目標,她整個人坐下去,火棒完全進入她體內,那種熱和濕、還有滑的感覺,使我的火棒更膨脹了。

尤其是那堅硬如鐵的東西,“啊﹗~~~~~~~~“她整個人神魂顛倒了。

她像騎著一匹駿馬,拚命飛奔,她的一對大肉球,上下拋動,左右搖晃著。

她閉上了眼,笑著、叫著、喘息著,甚至笑和叫以及喘息同時進行。漸漸地,她的頭髮濕了,貼在臉上、身上,她全身的汗水,向下奔流著。

“啊﹗……快D……出力屌我……爽死我啊…… “她忍不住了,她的高潮來臨了,全身起了抽搐,我動作逐漸加快起來。

“詩穎﹗……估唔到妳既小穴咁緊……我要射啊!為妳老公帶綠帽吧!!“我大力衝刺,連插幾十下,使她由呻吟而至大叫。

“壞蛋…啊﹗…人地排卵期…啊…你真係想攪出人命…啊!…射啊…盡情射入去…快D令我懷孕…啊﹗!“

終于,她的子宮裡發射了愛液出來,我不客氣將陽具裡的子孫射在詩穎的卵子裡。

我擁著這人妻詩穎睡了,小睡片刻詩穎好風騷銷魂望住我話“小穴裡,好痕。“

我好想比人小,計一計數,巴士上一次,巴士站一次,剛才一次,三次高潮還不夠,我話想要就同我含能,跟住詩穎跪咗響度用手摣住我條野玩,無耐佢直頭用口含落黎吹,吮到嗞嗞聲,又用條脷響個龜頭處打轉,用牙輕輕咁吸……

俾佢咁樣攪法我點頂得順呢?

“啊!……啊!……吾得喇,我射啦……射啦……”詩穎聽到,吾單止冇停,個口仲加快套弄。

“啊!……啊!……”劇烈抽蓄之下,終於爆漿,詩穎再次將精液全部吞曬。

我成個人軟曬坐係度,詩穎仲搵條脷係咁吮係咁啜,見到佢個淫樣,我知道佢好需要,我亦都吾捨得就咁算數。我抬起佢個頭就咀落去,兩條脷攪埋一齊,跟住啜佢對波,一路啜落去,隻手響佢個鮑魚度掃弄,個度已經濕曬,我用手指插入去係咁猛抽送。

“哎喲!……啊!……啊!好舒服呀……吾好停呀……”詩穎淫叫了起來,我伸埋條脷入鮑魚度吸啜,個度啲味道又吾同,我條脷係咁搞,佢就叫得仲大聲,冇幾耐。

“啊!……啊!……我黎喇……我黎喇……”

我地大家攬住響度喘息時候, 過左一陣,我又硬番,詩穎要我訓低,含左一陣,慢慢坐響我上面,對準個窿一插到底。


“啊!……啊!……好舒服呀……好舒服呀……”

佢坐響我上面係咁郁係咁鬱,不過我插得詩穎好舒服,加上見到佢對靚靚大波拋上拋下,真係賞心樂事。由於之前出過幾次,今次時間可以耐一D,但始終都有頂吾順既時候。

“啊!……啊!……詩穎,我吾得喇……我又要黎喇……啊!……啊!”

隨住我幾聲哀號,詩穎搏命加快上下咁鬱咁搖,亦都叫了起來。

“啊!…… 俾我啦…… 俾我…… 我都黎喇……我會為你 ……生BB啊!射多D俾我……啊!……啊!……”大家都到高潮。

這樣我就跟詩穎這個風騷又大波既師奶響埋一齊,佢俾我D暢快滿足係打飛機甚至搵鳳姐都及吾上,同佢一齊俾到滿足可以餵飽佢,大家各取所需,互相滿足。

因爲佢老公不忠在先,所以我見到面都吾覺內疚,從此我多了一條大食私家菜大陸人妻詩穎。

我地交換左聯絡方法,每次見面都炮轟詩穎的小穴最少兩三次,而家詩穎懷上龍鳳呈胎都繼續享受我給佢既性愛快感。

收藏收藏0 推0 噓0


把本文推薦給朋友或其他網站上,每次被點擊增加您在本站積分: 1骰子
複製連結並發給好友,以賺取推廣點數
簡單兩步驟,註冊、分享網址,即可獲得獎勵! 一起推廣文章換商品、賺$$
您需要登入後才可以回文 登入 | 立即註冊

廣告刊登意見回饋關於我們職位招聘本站規範DMCA隱私權政策

Copyright © 2011-2024 冰楓論壇, All rights reserved

免責聲明:本網站是以即時上載留言的方式運作,本站對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。

而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。

小黑屋|手機版|冰楓論壇

GMT+8, 2024-4-25 23:14

回頂部